אחת הרשתות החברתיות הכי מצליחות ומעניינות היא זאת של אינסטגרם (Instagram). מדובר על רשת חברתית שמבוססת בעיקר על הצגת תמונות וסרטונים עם טקסט קצר אשר מתלווה אליהם. בדיוק מהסיבה הזאת מדובר על פלטפורמה מצוינת לפרסום עסקים שמציעים מוצרים ויזואליים שמושכים את העין ויכולים ליצור עניין אצל הגולשים.
כאשר חושבים על רשתות חברתיות מובילות בישראל, אז עבור כל מי שהם בגילאי 21 עד 35 סביר שזאת הרשת הראשונה שתעלה בראשם ועבור כל השאר היא תהיה השנייה או השלישית לכל היותר. למעשה מדובר על אחת מהרשתות החברתיות המובילות בעולם כמו גם בישראל והיא מתאפיינת בעיקר בהצגה של תמונות וסרטונים ופחות במלל טקסטואלי.
הפורמט הזה הופך את אינסטגרם (Instagram) לפלטפורמה מושלמת לצרכי פרסום לקהל יעד רלוונטי, בעיקר אם מה שיש לכם להציע הוא ויזואלי ויכול לעבור היטב באמצעות תמונה או סרטון.
איך אפשר לפרסם את העסק באינסטגרם?
כיום, לכל אחד יש אפשרות לבצע שיווק באינסטגרם באמצעות העלאת פוסטים לחשבון ובתקווה שאלו יהפכו ויראליים ויאספו עוקבים. לפעמים, השיטה טובה מספיק והיא עובדת בנישות עסקיות שונות. יחד עם זאת עבור עסקים שרוצים להגיע לחשיפה מקסימלית, פרסום ממומן באינסטגרם היא השיטה האידיאלית להגיע לחשיפה גבוהה בפני קהל יעד ממוקד.
באמצעות פרסום ממומן באינסטגרם אתם תגיעו לפילוח שבחרתם עם המודעה (הפוסט) שאתם מעוניינים לקדם בפלטפורמה. לדוגמא, אם אתם רוצים להציע עוגה מעוצבת ליום הולדת, תוכלו לפלח את הקהל לאימהות בגילאי 28 עד 40 עם ילדים בגילאים של 3-9 מאזור רמלה-לוד. לאחר הפעלת המודעה, רק הן יזכו לראות את הפרסום שלכם כאשר יפתחו את האינסטגרם שלהן.
איך יוצרים פרסום באינסטגרם?
כדי להתחיל קמפיין פרסום ברשת אינסטגרם עליכם להגדיר את החשבון שלכם כחשבון עסקי או לפתוח חשבון נוסף שיהיה עסקי בלבד. זה יהיה פרופיל שמיועד להציג רק את הצד העסקי שלכם ללא תמונות מחופשה בתאילנד או אחרי ביקור במסעדת שף כלשהו.
לאחר מכן, תוכלו להתחיל לפרסם כאשר ממשק הניהול של אינסטגרם, יציע לכם חתך של קהל יעד אופציונאלי על פי קהל העוקבים שיש לכם בדף או שניתן יהיה לבנות פילוח אחר שמתאים לכם. לאחר הגדרות הפרסום, ניתן לבחור או לעצב את המודעה ולהחליט על תקציב שיושקע בפרסום הנוכחי.
לסיכום, אינסטגרם מעניקה לעסקים אפשרויות פרסום מתקדמות, מוכחות ומותאמות אישית. מומלץ להיעזר בשירותיה של חברת שיווק, פרסום וקידום אשר תוכל לעצב ולבנות את הקהלים שנכונים ביותר עבור העסק.
המאמר נכתב בשיתוף עם Viral Marketing חברת שיווק דיגיטלי אשר מעניקה לעסקים מגוון רחב של שירותים ופתרונות מותאמים בצורה אישית (Custom Made) בהתאם לתקציב, היעדים והרצונות של בעל העסק.