שליחת SMS היא כלי שיווקי מומלץ מאוד לכל בעל עסק קטן. למרות כל ההתקדמות הטכנולוגית של השנים האחרונות, התפתחות הרשתות החברתיות ותוכנות המסרים, עדיין משלוח הודעת SMS זוכה לחשיפה גבוהה ויחס עלות מול תועלת המשתלם ביותר במרבית המקרים.
קמפיין שיווקי ופרסום מוצלח הם עקב אכילס של בעלי עסקים קטנים רבים. לעתים מדובר על תקציב מצומצם שמוקצה לכך, במקרים אחרים זה חוסר הידע איך לעשות זאת נכון ויש פעמים בהם יורים לכל הכיוונים ולבסוף נתקלים במצב של בזבוז כספים רבים לשווא. עם שליחת הודעות SMS יש פתרונות לכל הבעיות הללו.
מה היתרונות של שיווק באמצעות SMS?
בעלי עסקים קטנים לא תמיד חושבים על האפשרות הזאת בשנים האחרונות, אך למעשה מדובר על אחד הכלים הכי אפקטיביים שניתן לעשות בהם שימוש בשיווק למכשירי מובייל. שליחת הודעות SMS היא קלה לביצוע, מובילה למענה מהיר של מקבל ההודעה ובעיקר בעלת חשיפה גבוהה מאוד ובעלות נמוכה יחסית לחלופות.
הסבר מעט מפורט יותר על כל היתרונות הללו:
- חשיפה מהירה – משלוח הודעות SMS מגיע בתוך שניות למאות או אלפים ולמרות שלא תמיד מבינים זאת, קרוב ל 90 אחוז מהם יביטו בהודעה שלכם. אם היא תעניין אותם הם יקליקו, יחייגו או יעשו את הפעולה שאתם מעוניינים בה. לרוב, התגובה הזאת תבוצע בתוך שניות או דקות בודדות מרגע קבלת ההודעה.
- עלויות נמוכות ביחס לחלופות – קמפיין שיווקי ברשתות חברתיות או מנוע החיפוש גוגל הם בעלות גבוהה הרבה יותר מזאת של משלוח הודעות במסגרת חבילת SMS לעסקים. העלות לכל שליחה של הודעה הוא של אגורות בודדות ברוב המקרים ואי אפשר לקבל מחיר שכזה בחלופות שציינו.
- רלוונטיות גבוהה – אתם יכולים לשלוח הודעות SMS אודות מבצע שרלוונטי לאותו היום בלבד או ליידע את מקבל ההודעה במידע אקטואלי שיש משמעות לתזמון שלו. דוגמא לכך היא מבצע של יום אחד או מוצר חדש שזה עתה הגיע לחנות, מקום שהתפנה לטיפול בעוד שעתיים וכן הלאה.
- קלות הפעלה – אתם יכולים לבצע שליחת הודעות SMS מהמחשב שלכם וללא צד שלישי שעולה כסף. במסגרת חבילת SMS שאתם רוכשים אתם מקבלים גישה למערכת ניהול הודעות SMS ויכולים לכתוב ולתזמן את ההודעה שלכם מתי שנוח לכם.
- ההצלחה מדידה – כמובן שאתם מקבלים במערכת הניהול שלכם גם נתונים סטטיסטיים חשובים מאוד. תוכלו לדעת מי קיבלו את ההודעה, מי פתח אותה ומי ביצע את הפעולה שרציתם שתבוצע. כל אלו בעלי ערך רב כדי שתדעו מי קהל היעד הטוב שלכם ואיך תוכלו לשפר את ההודעה הבאה שתשלחו וכדומה.
לסיום נציין שלמרות שהטכנולוגיה מתקדמת כל הזמן, הרי שעדיין יש כלים שיווקיים שזמינים עבורכם בעלויות זולות ועם תפוקה ברמה גבוהה מאוד. משלוח של SMS לקהל לקוחות רלוונטי הוא ללא ספק אחד הטובים שבהם ואולי המשתלם מכולם.
המאמר נכתב בשיתוף עם SMS PLUS מערכת דיוור SMS לעסקים, אשר מציעה מערכת מתקדמת לניהול מועדון לקוחות דיגיטלי באמצעות אוטומציות SMS מתקדמות.